אייליינר – כל אחת יכולה, עם מעט תרגול 

קרדיט תמונה: freepik

אייליינר מתאים לכל מבני הפנים ולכל אחת בכל גיל • לערבים רומנטיים או למראה מוקפד ואלגנטי יותר • כל אחת יכולה, בעזרת מעט מיומנות ותרגול ליצור מראות מיוחדים באמצעות אייליינר • אייליינר מעושן, אייליינר חתולי ועוד 

לימודי איפור מקצועיים יכולים לסייע ליצירת מראה אייליינר מושלם לכל אירוע ולהתאים לכל אחת. בעזרת מעט מיומנות ותרגול, ניתן בקלות רבה ליצור מראות מיוחדים כמו אייליינר מעושן, חתולי ועוד. 

 

אייליינר – מידע כללי

מהו אייליינר?

אייליינר הוא קו משורטט, דק או עבה המצויר מעל העין. לרוב, נעשה שימוש בטוש, עיפרון או מכחול המיועד לצורך זה. נפוץ יותר להשתמש בצבע שחור לאייליינר, אך אפשר להשתמש גם במגוון צבעים אחרים.  

האייליינר פופולרי למדי, תמיד היה וככל הנראה תמיד יהיה. האייליינר נפוץ בקרב נשים מפורסמות רבות, והפך לסמל של שחקניות הוליוודיות רבות. לדוגמא: אודרי הפבורן, מרילין מונרו ועוד. 

 

למי זה מתאים?

אייליינר, בשונה ממוצרי איפור עיניים אחרים, יכול להתאים לכל מבנה עין ולכל גיל. לעומת זאת, מוצרי איפור אחרים עשויים להתאים רק לחלק מהנשים. לדוגמא, צלליות מבריקות עשויות שלא להתאים לכל מבנה עין. 

עם זאת, יש להתחשב בעובדה כי השימוש באייליינר דורש מיומנות גבוהה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. חשוב לדעת, כי הדבר בהחלט אפשרי. לימודי איפור מקצועיים יכולים לסייע לכל אחת לעשות זאת. כל מה שנדרש הוא תרגול לשם כך. 

 

מתי כדאי להשתמש באייליינר?

אייליינר יכול להתאים במיוחד לערבים רומנטיים וחגיגיים. הוא יכול להיות גם מצוין למראה נשי וכן מראה מוקפד ואלגנטי יותר במשרד. בנוסף לכך, האייליינר יכול להתאים לכל שעות הערב והלילה. הודות ליכולת לשנות את האורך, העובי, הצבע והמרקם של קו האייליינר בהתאם לצורך.

 

כיצד למרוח אייליינר בצורה בסיסית ובצורה יציבה?

הדגשת והעצמת קווי העיניים

כשרוצים לייצר קו אייליינר, מומלץ לעבור קודם על קווי המתאר שנמצאים מסביב לעיניים. האייליינר צריך להיות מרוח גם מעט החוצה, לכיוון הרקות. כדי להשיג תוצאה מיוחדת שהיא מעבר לקווי המתאר הבסיסיים, יש לשרטט בחלקים את הקווים. יש לחבר את כולם יחד רק בסיום. אלו שאינן מיומנות מספיק מוטב שיעבדו לאט יותר. 

להתאים את הגוון לפי מבנה הפנים

ניתן להתאים את גוון האייליינר בהתאם למבנה הפנים שלנו. כלומר, הכוונה היא שניתן להעצים את החלקים שאנו יותר אוהבים בפנים שלנו. או לחילופין, לשפר את המגרעות הקיימות בפנים שלנו. לדוגמא, אייליינר בהיר יחסית מאפשר לפצות על מרווחים צרים הקיימים בין העיניים. נשים שיש להן מרווח גדול יותר בין העיניים, יכולות להשתמש באייליינר כהה יותר. 

עבודה איטית וזהירה

העבודה עם אייליינר חייבת להתבצע בזהירות ובאיטיות. לימודי איפור מקצועיים יכולים לסייע בכך. הקו אותו משרטטים סביב העין צריך להיות מדויק מאוד. מומלץ לעבוד על פי הטכניקה הבאה: לצייר מספר נקודות במקום בו רוצים לשרטט את הקו. כשיש מספר נקודות כבר, קל יותר לשרטט קו ישר ומדויק יותר.

 

טיפים ליצירת מראות מיוחדים בעזרת אייליינר (מעושן, חתולי וכו')

אייליינר מעושן 

אייליינר מסוג זה מתאים לאירועי ערב חגיגיים והפך פופולרי מאוד לאחרונה. ניתן להשתמש באייליינר במטרה ליצור צללית בצבע בהיר יותר שמתחילה ממרכז העין. יש להכהות את האיינר בהדרגה ככל שמתרחקים מהעין. 

אייליינר חתולי

קיימת שיטה המציעה שרטוט אייליינר חתולי מקצועי ע"י שימוש בחוט צבוע באייליינר נוזלי. ראשית, יוצרים קווי מתאר בצורת משולש על העין. לאחר מכן, צובעים עם מכחול את החלק הריק ומאריכים את הקצוות ע"פ הצורך. מאוד פשוט, אך חשוב לשים לב שאין להשתמש בחוט דנטלי בטעמים. מסוכן מאוד להכניס לעיניים חומרי טעם או שמנים.

קיימות שיטות נוספות ליצירת אייליינר חתולי אך רובן ככולן מתרכזות בדיוק המוחלט שביצירת הקו המייצר את תחושת הלכסון, כך שלא משנה באיזו שיטה תבחרות לנקוט, זכרו להצטייד גם בסבלנות והרבה, מגבונים לתיקון ותרגול.

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.