איך באמת כדאי לכם לרדת במשקל?

צילום:freepik

מאת יעל כפיר, אתר: www.miok.co.il

כבר ידוע שעודף משקל עלול לגרום לשלל מחלות ובעיות, החל מבעיות גב ורגליים שקורות בגלל עומס המשקל ועד לבעיות מורכבות יותר כמו סוכרת, בעיות נשימה, בעיות לב, כולסטרול גבוה ועוד

כיוון שהמראה החיצוני הפך לחלק כל כך חשוב מהיום יום שלנו, והוא משפיע עלינו כל כך, יש שבוחרים לעשות פעולות קיצוניות על מנת לרדת במשקל.

במאמר זה נספר לכם על שתי דרכים להורדה במשקל, אחת באמצעות פעולה אסתטית ניתוחית והשנייה באמצעות דיאטה ומה מהן מומלצת יותר

נשים בעיקר מתמודדות עם לחצים חברתיים גבוהים ומושפעות מאוד מתנודות במשקל בעקבות לידות, חוסר פעילות או מצב רגשי, אבל גם גברים מעוניינים להוריד במשקל ואחד הפתרונות הבטוחים יחסית לטפל בתופעה היא שאיבת שומן.

אבל חשוב שתדעו כי שאיבת שומן לא יכולה לטפל בעודף משקל קיצוני, אלא לשאוב כ-2-3 ק"ג של שומן בצורה בטוחה, מאזור אחד או מכמה אזורים בגוף. שאיבת שומן נחשבת להליך קצר וכמעט ללא סיבוכים, אבל מי שמעוניין להוריד יותר מ-3 קילוגרמים, כדי שיעשה דיאטה מאוזנת כלשהי, ולאחר מכן יוכל לטפל בקילוגרמים המעטים שלא קל להוריד, באמצעות שאיבת שומן.

היתרון בשאיבת שומן הוא שרוב הסיכויים שהשומן לא יחזור לאזורים שנשאבו, כיוון שתהליך השאיבה הורס את תאי השומן באזור שבו הוא נעשה, ולכן במקרה של השמנה חוזרת, אין לשומן תאים להתמקם בהם ולכן השומן יצטבר במקומות אחרים.

אז אם יש לכם מצבורי שומן בבטן, ישבן ועוד, שאינם עולים על ס"ה 10% מהשומן בגוף שלכם – שאיבת שומן יכולה לטפל בדיוק בצורך הזה בקלות.

במידה ותרצו להוריד יותר מ-10% מהמשקל שלכם, כדאי לפנות לדיאטנית ולהתחיל באורח חיים בריא ומסודר. רבים מחפשים דיאטת כסאח כלשהי שתפטור אותם מהמשקל בזמן קצר, אבל חשוב לדעת שאין פתרונות קסם וכדי לרדת במשקל חשוב לסגל תפריט תזונה קבוע ומסודר.

דיאטת כסאח אמנם נעשתה נפוצה למי שרוצה להוריד הרבה במשקל בזמן קצר, אבל היא לא בריאה לגוף, עלולה לגרום לאבדן ויטמינים ושיער ומשפיעה לרעה על מצב הרוח. בנוסף, מאוד קשה להתמיד בה ואין דיאטנית שתמליץ לכם עליה.

כדי לרדת במשקל אתם צריכים להפחית את כמות המזון שאתם צורכים, בדגש על מתוקים, סוכרים וגלוטן ובמקביל לעשות ספורט אירובי ואנאירובי. התהליך כולו עלול לקחת כמה חודשים אמנם, אבל רק כך תסגלו לעצמכם הרגלים בריאים ותפסיקו לזלול.

צריך להבין שכדי להפוך לבריאים ורזים יותר, אנחנו מוכרחים לשנות את אורח החיים שלנו ולא יעזור אם נחליט לעשות דיאטת כסאח, אם נאכל רק ירקות או נשתה מיצים וכדומה, כי לא נוכל להמשיך בכך הרבה זמן וזה ממש לא בריא. אבל אם לאורך זמן נתרגל לאכול אוכל בריא ומזין עם פחות שומנים ופחמימות, אבל לא נוותר עליהם לחלוטין, נהיה הרבה יותר בריאים ונתרגל שזה התפריט שלנו לאורך זמן.

לצד פעילות ספורטיבית אנחנו נרגיש טוב יותר ונוכל לרדת במשקל לאט ובטוח. כדי לרדת במשקל לא צריך להיתפס לאופנות כלשהן או לצום, כל אחד צריך לבדוק מה עובד בשבילו, להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים ופשוט לצאת לדרך!

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.