איך לבחור נעלי נוחות שיהיו גם אלגנטיות

איך לבחור נעלי נוחות שיהיו גם אלגנטיות

נעלי נוחות הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדיים החזקים ביותר בתחום ההנעלה. במקום לסבול מנעלי עקב או מנעליים רגילות ללא תמיכה אורטופדית, התחילו לצאת לא מעט נעלי נוחות שמתאימים ליום יום ואף לאירועים חשובים יותר. באמצעות נעליים נוחות ניתן להעניק לרגליים את כל התמיכה שהם זקוקות לה במהלך היום, בין אם זה בעבודה שדורשת מאיתנו עמידה שעות רבות על הרגליים או הליכה. נעלי נוחות מורידות את העומס על כפות הרגליים ומחלקות אותו שווה בשווה וכך למעשה שומרות על בריאות רגלינו.

מהם נעלי נוחות?

נעלי נוחות הם נעליים אורטופדיות שנותנים תמיכה מלאה לכף הרגל במהלך היום. נעליים אלה מגיעות עם סוליה רכה יותר ולא קשיחה כפי שאנו מכירים וניתן לעמוד או ללכת איתם מרחקים ארוכים יום שלם ולא להרגיש כאב ברגליים.

למי מתאימות נעלי נוחות?

נעלי נוחות מתאימות לכל מי שמחפש נעל נוחה שלא תגרום לחוסר נוחות בה או לכאבי רגליים לאחר זמן ממושך של עמידה או הליכה. כמו כן, נעלים אלה מתאימות לאנשים אשר סובלים מבעיות אורטופדיות שונות כגון: פלטפוס, דורבן, קשת גבוהה בכף הרגל ועוד.

מה חשוב לשים לב בעת בחירת נעלי נוחות?

אם אתם עומדים לרכוש נעלי נוחות בין אם זה בפעם הראשונה או לא ראשונה, חשוב שתשימו לב על כמה דברים חשובים בטרם הקנייה. דברים אלה כוללים:

מטרת הנעליים- האם נעלי הנוחות הן כתוצאה מבעיה שיש לכם בכפות הרגליים, או שאתם רוצים שיהיה לכם נוח במהלך היום ושלא תרגישו כאבי רגליים. לאחר שתחליטו לאיזה מטרה נעלי הנוחות יהיה לכם יותר קל למצוא את הסגנון והדגם שמתאימים לכם.

סוג הנעל- נעלי נוחות מגיעים במגוון סוגים וסגנונות החל מכפכפים, סנדלים, מגפיים, נעלי ספורט, מוקסינים ועוד. בטרם הרכישה חשוב לדעת איזה סוג נעל אתם צריכים ובהתאם לכך לנעול אותה על רגליכם ולראות איך התחושה והאם היא מתאימה לכם.

איכות החומרים- דבר חשוב ביותר בעת רכישת נעליים נוחות החומרים שהנעל עשויה. ככל שהחומרים איכותיים וברמה גבוהה לרוב מחיר הנעל יהיה יקר בהתאם, אך הנעל תהיה נוחה עד מאוד על כף הרגל ולא נרצה להוציאה מכף הרגל. כמו כן, חשוב שהנעל תאפשר לנו לקפוץ, ללכת, לשבת, שלא תשפשף את העור בעת ההליכה או תגרום לכאבים חזקים, אלא שלא נרגיש אותה על כף הרגל.

סוליה רכב- בעת רכישת נעליים נוחות חשוב שהסוליה תהיה לא קשה וקשיחה אלא נעימה ורכב ותיתן תמיכה מלאה לכל כף הרגל. רצוי אף לבחור בסוליה רכה יותר גם שמדובר על נעלי ערב עם עקב שהינן נוחות, מאחר שמדובר על עמידה ממושכת על כפות הרגליים שגומרת עם הזמן לכאבים עזים בכפות הרגליים.

נעליים ללא עקב- ככל שנעל הנוחות לא כוללת עקב גבוה ושיפועה קטן יותר, כך היא תהיה נוחה על כפות הרגליים. ההמלצה הוא עקב שטוח או עקב קטן של עד 4 ס"מ.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.

קוסמטיקאית
בלוג
חוויה של פינוק: למה כדאי לבחור קוסמטיקאית בבאר יעקב

טבילה במקדש של שלווה עשויה להיות רק הסם הסודי להצערת נשמתכם. המולת חיי היומיום בישראל יכולה לתת את אותותיה, ולהותיר אותנו כמהים לנווה מדבר שליו שבו נוכל להירגע, לטעון מצברים ולקבל את היחס המלכותי שכל כך מגיע לנו. ביקור אצל קוסמטיקאית מיומנת בבאר יעקב מציע יותר מסתם מפגש יופי; זוהי חוויה מפנקת, מזור מרגיע לרוח העייפה. דמיינו עולם שבו כל משיכת מכחול של יד של רופא פנים מקרבת אתכם לאושר מוחלט וכל מוצר שנבחר בקפידה מבטיח ללטף את העור שלכם לשלמות קורנת.