ביטוח נסיעות לנשים בהריון – כך תוכלי לטוס לחו"ל גם בהריון

צילום freepik

הריון זוהי לא מחלה, ולכן אין שום מניעה שלא תטוסי לחו"ל גם בתקופה הזאת. עלייך לזכור כי מיד לאחר הלידה, יהיה לך מאוד קשה להשאיר את הילד או הילדה מאחור – ולכן זוהי התקופה הטובה ביותר שבה תוכלי לטוס בנחת. ההריון אומנם עשוי להגביל במעט, אך עדיין הוא לא אמור למנוע את הטיסה לחו"ל. ביטוח נסיעות לנשים בהריון הפך להיות מאוד שכיח, אז איך תוכלי לדעת שאתם עושה את ההחלטה הנכונה בעת בחירת הביטוח עצמו?

 

עד איזה שבוע ניתן לעשות ביטוח נסיעות לנשים בהריון?

כמובן שחברות הביטוח לא רוצות להגיע למצב שבו הלידה עצמה תתרחש בחו"ל וההוצאה הכספית כולה תיפול על חברת הביטוח. מהסיבה הזאת רוב חברות הביטוח מסכימות לבטח נשים בהריון עד לשבוע 30-32 בלבד, ולאחר מכן רוב חברות הביטוח יסרבו לבטח אותן. בנוסף חברות הביטוח לרוב מסרבות לבטח נשים בהריון הסובלות מסיבוכים או מבעיות רפואיות שעלולות להצריך טיפול רפואי בחו"ל – אך אם ההריון תקין אין שום סיבה לדאגה משני הצדדים.

 

תוודאי כי הביטוח כולל ביטוח לידה מוקדמת

אפילו אם את נמצאת בחודש יחסית מוקדם, את לא באמת יכולה לדעת מתי תצטרכי ללדת – לא מעט נשים יולדות פגים בחודשים מאוד מתקדמים. לכן בכדי שתוכלי לטייל בנחת, חשוב מאוד שתוודאי כי הביטוח כולל בתוכו גם ביטוח לידה מוקדמת. אפילו אם זה נראה לך מוגזם בשלב הזה, מוטב שיהיה לך את כל הכיסויים מאשר שתגיעי למצב שבו תזדקקי לטיפול רפואי בחו"ל – אך הביטוח לא יכסה אותך.

 

הביטוח יהיה מעט יותר יקר מבדרך כלל

לביטוח של פספורט קארד מחיר משתנה, כאשר המחיר משתנה בהתאם למצב הבריאותי של כל נוסע. רוב חברות הביטוח מתייחסות להריון כאל מצב רפואי מסוים, ולפיכך העלות הכספית של הביטוח תהיה יקרה יותר. קחי את הנושא הזה בחשבון כאשר את באה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל, אך תזכרי כי זה הזמן האחרון שלך להתאוורר לפני הלידה עצמה – ברוב המקרים זה יהיה שווה את זה.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.

קוסמטיקאית
בלוג
חוויה של פינוק: למה כדאי לבחור קוסמטיקאית בבאר יעקב

טבילה במקדש של שלווה עשויה להיות רק הסם הסודי להצערת נשמתכם. המולת חיי היומיום בישראל יכולה לתת את אותותיה, ולהותיר אותנו כמהים לנווה מדבר שליו שבו נוכל להירגע, לטעון מצברים ולקבל את היחס המלכותי שכל כך מגיע לנו. ביקור אצל קוסמטיקאית מיומנת בבאר יעקב מציע יותר מסתם מפגש יופי; זוהי חוויה מפנקת, מזור מרגיע לרוח העייפה. דמיינו עולם שבו כל משיכת מכחול של יד של רופא פנים מקרבת אתכם לאושר מוחלט וכל מוצר שנבחר בקפידה מבטיח ללטף את העור שלכם לשלמות קורנת.