מה צריך לכלול תיק איפור לנסיעות

קרדיט תמונה: pexels.com

מגבלות הקורונה על השמיים מתחילות להיות נוחות יותר וכל אדם שהתגעגע לחופשה בחו"ל, בהחלט יכול למצוא כיום לא מעט יעדים אטרקטיביים מאוד שניתן לטוס אליהם על אף מגבלות הקורונה. אם אתם מרגישים שאתם חייבים חופשה בחו"ל, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא יעדים זולים מאוד לחופשה מושלמת וטובה. יחד עם זאת, אם תבחרו ביעד זול, עליכם להבין כי על מנת שלא לייקר את הטיול שלכם, עליכם להביא את מינימום הפריטים ההכרחיים בטרולי וזאת כדי שהכבודה לא תייקר את עלות הטיסה.

אחד מהדברים הנפוצים ביותר במזוודה המלווה חופשה בארץ או בחו"ל הוא כמובן תיק איפור. כיום ניתן למצוא מגוון תיקי איפור בגדלים שונים, אשר מחולקים באופן נוח, כך שניתן לקחת את האיפור הנחוץ בצורה נוחה, מסודרת ואיכותית. יחד עם זאת, בחופשה לחו"ל שבה יש צורך לצמצם את הציוד שמביאים עד כמה שניתן, בלתי אפשרי להביא תיק איפור גדול ומוצרי איפור רבים ויש צורך לדייק עד כמה שניתן בבחירת המוצרים הרלוונטיים בתיק האיפור, כאשר המטרה היא להסתדר בצורה המיטבית עם המוצרים הללו, מבלי שתיק האיפור יהיה גדול וכבד מדי.

 

מה חשוב לקחת בתיק איפור?

אם למדת קורס איפור מקצועי, את בוודאי יודעת שיש מוצרי איפור שאפשר לוותר עליהם בתיק איפור ויש כאלה שממש אי אפשר לוותר עליהם. אז מה חשוב שתיק האיפור יכיל?

ראשית, שפתון אדום. השפתון המדובר הוא קלאסיקה אוניברסלית. הוא מתאים לכל לוק, לכל עור פנים ולכל אישה ועל כן, הוא מהווה את השפתון האידיאלי לכל הדעות עבור כל אישה לכל מטרה ועל כן עליו ללא ספק להיות בתיק איפור לנסיעות.

פריט שני הוא מסקרה שחורה. מסקרה שחורה רלוונטית לכל אישה ומהווה פריט איפור בסיסי ביותר לערב או יום.

עוד פריט הוא עיפרון עיניים שחור. איפור עיניים הוא עסק שדורש זמן ודיוק ועל כן, עיפרון שחור המהווה את הקלאסיקה של כל הזמנים יכול לסייע לכל אישה ביצירת מראה עיניים מושלם ברגע אחד.

מוצר נוסף הינו בגדר ברירת מחדל. מדובר על נוסחת מייקאפ המשלבת גם לחות, גם הגנה מהשמש וגם כיסוי אחיד וקליל לעור הפנים ולכן חשוב שתיק האיפור יכיל אותה.

מוצר נוסף הוא קונסילר הרלוונטי לצורך הסתרת פצעונים בפנים ופיגמנטציה.

להשלמת המראה, כדאי שהתיק יכיל גם פודרה. גימור המאט יבטל את הסיכוי למראה שמנוני של עור הפנים. כדאי לחפש פודרה עם גוון של סומק כדי לחסוך את השימוש בסומק.

לסיום, כדאי מאוד שהתיק איפור שלך יכיל מגבונים להסרת איפור וכמובן קרם לחות איכותי לפנים, כאשר רצוי שהוא לא יגיע באריזה גדולה מדי אלא באריזה קטנה ופרקטית עבור תיק איפור.

 

כיצד תרכשי איפור לתיק איפור?

כדאי מאוד שתרכשי מראש תיק איפור ומוצרי איפור שישמשו אותך לנסיעות בלבד. על אף שכיום ניתן למצוא מארזי איפור, הם לא תמיד יהיו תואמים לך מבחינת צבע העור שלך והסגנון שלך ועל כן, חשוב מאוד שאת תרכשי כל מוצר, אבל רק את המוצרים שהוזכרו לעיל שהם בסיסיים ויחד עם זאת מעניקים מראה איפור מושלם. תמיד תוכלי לרכוש מוצרי איפור שחסרים לך בחו"ל או לחילופין, במידה ואת מבקרת במקום שבו את יודעת שמחירי האיפור אטרקטיביים בחו"ל, לבחור פשוט לרכוש את מוצרי האיפור הבסיסיים ביעד שאליו את טסה.

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.