עציץ, שוקולד או פרח? משלוחי פרחים בירושלים

פעם, משלוחי פרחים בירושלים התמקדו בעיקר בפרחים, בשילוב בין צבעים שונים ובין סוגי פרחים פופולריים במיוחד. אלא שהיום האפשרויות רבות ומגוונות, ולצד הפרח הקלאסי אנחנו יכולים למצוא עוד המון שילובים נהדרים ומתנות מיוחדות במינן. אז לפני שאתם מזמינים משלוחי פרחים בירושלים, הנה כמה רעיונות נהדרים לשי בלתי נשכח, והם מתאימים כמעט לכל אירוע באשר הוא. תתפלאו, אבל בחלק מהמקרים תוכלו לוותר לגמרי על הפרחים לטובת שי מיוחד וחגיגי לא פחות.

 

משלוחי פרחים בירושלים – השי הקלאסי

נתחיל מהמתנה הקלאסית, כלומר מזר הפרחים המוכר והאהוב. זוהי מתנה נהדרת ליום ההולדת, לחג האהבה, לראש השנה או לרגל הקידום המיוחל או הלידה המרגשת. היום אפשר למצוא מבחר עשיר של זרים בשלל גדלים ועיצובים, ניתן לשלב בין סוגים שונים של פרחים ולהפתיע אדם קרוב עם משלוח שמגיע עד לפתח הבית. כדי להבטיח נוחות מקסימלית ניתן להוסיף למשלוח גם אגרטל מעוצב, וזאת במטרה לאפשר הצבה נוחה ונעימה של הזר הססגוני והמלהיב בכל מקום שייבחר.

 

משלוחי פרחים בירושלים – זר מתוק

לצד הזר הקלאסי מוצעים היום גם זרים שבהם פרלינים וסוכריות ג'לי מחליפים את הוורדים והסחלבים. זוהי למעשה דרך מופלאה להעניק שי קצת אחר, כזה שמציע לא רק עיצוב מהודר וניחוח כיפי, אלא גם המון טעם טוב. הרי מה מפנק יותר מאשר זר שאפשר גם לאכול, ומי מאיתנו לא נהנה משוקולד איכותי וטוב? מי שמעדיף את הפרחים הקלאסיים יוכל להעניק זר ולצרף אליו בונבוניירה כמובן, אבל מי שרוצה לגוון ולהפתיע יוותר לחלוטין על הפרחים ויחליף אותם במבחר פינוקים מתוקים.

 

משלוחי פרחים בירושלים – עציצים במקום פרחים

לפרחים היפהפיים יש לרוב תוחלת חיים קצרה, גם אם בתחזוקה נכונה ניתן להאריך את חייהם וליהנות מהם הרבה יותר. מנגד, הזמנת עציץ יכולה לפתור גם את הדילמה הזו, וכך תעניקו לאדם קרוב עציץ ריחני ונעים שיישאר עמו לאורך זמן. זוהי מתנה נהדרת למי שאוהב להביא את הטבע ואת הירוק הביתה, וגם שי מקסים לחנוכת הבית או לבית העסק. אם כן, כשאתם מזמינים משלוחי פרחים בירושלים זכרו שתמיד אפשר לבחור גם בדרך קצת אחרת, ולמתנה הזו יש ללא ספק המון ערך מוסף.

 

משלוחי פרחים בירושלים – שדרוגים מעולים

לבסוף, גם לפרחים האהובים אפשר להוסיף עוד מתנה קטנה שנשארת גם אחרי שהאגרטל מתחלף בזר טרי ורענן. כאמור, מארז שוקולדים הוא פתרון אפשרי אחד, אבל מי שמעדיף דווקא יין משובח יוכל בהחלט ליהנות ממנו לצד הזר הססגוני. תוכלו להוסיף גם בלון עם כיתוב מיוחד המתאים לאירוע החגיגי, ואפילו דובי. בפשטות, כשאתם מזמינים משלוחי פרחים בירושלים יש לכם עוד המון אפשרויות נפלאות לשדרג את המתנה שלכם, ובלי לגנוב פוקוס מהכוכבים האמיתיים – הפרחים הטריים והיפים.

 

הזמנת משלוחי פרחים בירושלים – הטיפ החשוב מכולם

אחרי שתבחרו את סוג המתנה המועדף עליכם, יש עוד טיפ אחד חשוב במיוחד, והוא קשור לאיכות. פרחים טריים ורעננים ייראו ויריחו נפלא, ועל האיכות בוודאי אין כל סיבה להתפשר. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים סחלב, זר שושנים או בכלל פרחי קיץ בצבעים עזים וחגיגיים, ודאו שחנות הפרחים מספקת אך ורק פרחים טריים. בנוסף כדאי לוודא כי היא מבצעת משלוחים באופן מקצועי מאוד, כדי שהאדם מן הצד השני יקבל זר רענן ומיוחד במינו, כזה שימלא את הבית בניחוחות מטריפים ויכניס המון צבע ואנרגיה.

 

 

PEXELS
שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.

קוסמטיקאית
בלוג
חוויה של פינוק: למה כדאי לבחור קוסמטיקאית בבאר יעקב

טבילה במקדש של שלווה עשויה להיות רק הסם הסודי להצערת נשמתכם. המולת חיי היומיום בישראל יכולה לתת את אותותיה, ולהותיר אותנו כמהים לנווה מדבר שליו שבו נוכל להירגע, לטעון מצברים ולקבל את היחס המלכותי שכל כך מגיע לנו. ביקור אצל קוסמטיקאית מיומנת בבאר יעקב מציע יותר מסתם מפגש יופי; זוהי חוויה מפנקת, מזור מרגיע לרוח העייפה. דמיינו עולם שבו כל משיכת מכחול של יד של רופא פנים מקרבת אתכם לאושר מוחלט וכל מוצר שנבחר בקפידה מבטיח ללטף את העור שלכם לשלמות קורנת.