שמיכות קיץ – לקנות שמיכה שתתאים לימים החמים

קרדיט תמונה: freepik

בימי החורף הקרים, אנחנו נהנים מאפשרות לישון עם שמיכת פוך עבה אשר מכסה ומחממת אותנו. אנחנו נהנים ממנה, בין אם אנחנו ישנים במיטה בלילה ובין אם אנחנו יושבים בערב מול המסך וצופים בטלוויזיה.

לעומת זאת, בימי הקיץ העניין מעט שונה. לכאורה, בימים של חום ולחות, אנחנו לא באמת נרצה להתכסות, לא נרצה שיהיה שום דבר שיחמם אותנו. להיפך, סביר להניח שאנחנו נלבש בגדים קלים וקצרים כמה שאפשר, ולא נתכסה בשום דבר, בשביל שלא נזיע. אך כפי שאנחנו יודעים, יש מצבים שמחייבים אותנו להשתמש בשמיכה.

מתי ובאילו שמיכות נרצה להשתמש בקיץ

לשמחתנו, אנחנו יכולים ליהנות ממגוון שמיכות קיץ שמתאימות לימים ולילות חמים, בהם הטמפרטורות עולות ותיתכן לחות אשר תגרום לנו לזיעה. מדובר על שמיכות דקות אשר יאפשרו לנו להתכסות ולהגן על עצמנו מפני החום והלחות.

סביר להניח שאנחנו נרצה להשתמש באותן שמיכות קיץ, בין עם זה במהלך הערב או הלילה, אם וכאשר נחליט להפעיל מזגן או מערכת מיזוג אוויר אחרת אשר תצנן את האוויר ותכניס אוויר קר ונעים אל תוך החדר. השמיכה תאפשר לנו במצב כזה, להגן על עצמנו לא רק מפני חום ולחות, אלא גם מפני האוויר הקר שיוצא מתוך המזגן או המערכת בה אנחנו משתמשים.

צריך לומר, הרבה מאוד אנשים בוחרים לא להשתמש בהכרח באותן שמיכות קיץ ולהמשיך להשתמש בשמיכות פוך, כמו בחורף, אם הם ישנים עם מזגן דולק. ככה הם נהנים משני העולמות, גם שינה עם שמיכת פוך וגם מאפשרות ליהנות מאוויר קריר ונעים שיוצרת מערכת המיזוג. עם זאת, עדיין צריך להחזיק בבית שמיכות קיץ, שכן ניתן להשתמש בהן בישיבה או שכיבה מול הטלוויזיה וכן בשביל שלא נצטרך להפעיל את המזגן כל הלילה, וכך נחסוך בהוצאות.

כיצד בוחרים שמיכת קיץ

על מנת ליהנות משמיכת קיץ נעימה ואפקטיבית, אנחנו צריכים לבחון מספר מאפיינים:

ראשית, עלינו לבחון ממה השמיכה עשויה, מאיזה חומרים. אם היא עשויה מחומרים "כבדים", חומרי טקסטיל חמים מדי, הרי סביר להניח שאנחנו לא נפיק ממנה תועלת. מצד שני, אם מדובר על שמיכה דקה מדי, ייתכן מאוד שלא נוכל באמת ליהנות ממנה, כפי שאנחנו רוצים, בוודאי לא כשהמזגן בחדר פועל.

שנית, יש לבדוק מה גודל והמשקל של השמיכה. זאת על מנת לוודא שהיא מתאימה למבנה הגוף שלנו או של מי שאמור להשתמש בה, וכן שניתן לנייד אותה בקלות ממקום למקום. ישנם מקרים בהם נרצה לקחת אותה איתנו גם אל מחוץ לבית, בין אם אנחנו יושבים בגינה או עושים קמפינג בשטח.

שלישית, יש לבדוק את ההוראות כיצד אנחנו יכולים וצריכים לכבס את השמיכה, על מנת שנוכל לשמור עליה נקייה, במהלך חודשי הקיץ ועם סיומו.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.