שרשרת זהב או כסף?

צילום:freepik

השרשרת צריכה להדגיש את סגנון הלבוש ולהתאים לאישיות. קודם כל צריך להתאים את הבגדים אליהם יש לענוד את התכשיט. גוון העור, צבע העיניים וצבע השיער משחקים גם הם תפקיד. לרוב גם התקציב חשוב: זהב בדרך כלל יהיה פחות זול מכסף. אבל לתכשיטי כסף יש גם יתרונות, בין אם זה האלגנטיות הפשוטה או מגוון השילובים של המתכת האפורה והכל כך מרהיבה כמו באתר של המותג:  https://www.she-ra-jewelry.com/

בין אם כסף או זהב – לא כל שרשרת מתאימה לכל אירוע

מי שנכחה באירוע לא פעם תענוד תכשיטים לא בולטים, שמעגלים את התלבושת בצורה מושלמת. בחופשה או כשחוגגים, לעתים קרובות גם שרשראות נועזות יכולות להתאים. איזו שרשרת מתאימה לאיזה אירוע, תלויה גם בטעם האישי. 

לאירועים יוקרתיים יותר כדאי לענוד שרשראות פשוטות בזהב צהוב. השרשרת הקלאסית בזהב לבן היא בחירה טובה בדיוק כמו שרשראות בזהב אדום. עם יהלומים, התלבושת תשדר משהו מסוים ומי שעונדת אותה תשדר אלגנטיות מיוחדת.

ערבים רגועים

תכשיטים לאירועים מזדמנים הם בדרך כלל פחות ראוותניים ולכן תכשיטים מעודנים יתאימו יותר. לכן הם גם משתלבים באופן מושלם באווירה הנבחרת. אם השרשרת אמורה להתאים לאירועים שונים, דגמים פשוטים עם מעט תכונות מושכות את העין הם הבחירה הטובה ביותר. שרשראות כסף וזהב בעיצוב אלגנטי הן בדיוק הבחירה הנכונה שתתאים גם ליום יום במשרד וגם לערב במסעדה. 

שרשראות – איזה סוג שרשרת מתאים לי?

שלא כמו טבעות, צמידי קרסול או תכשיטים אחרים, שרשרת כמעט תמיד נראית לעין. לכן, בבחירת שרשרת, יש לשים לב היטב למראה, לאיכות ולגורמים נוספים. לא כל שרשרת מתאימה לכל אישיות ולכל מראה. גורמים רבים ממלאים תפקיד בכל הנוגע לבחירת היצירה המתאימה לצוואר. שרשראות כסף פשוטות משדרות אלגנטיות גולמית ולכן מתאימות הכי טוב לבגד פשוט אך מסוגנן. נשים שאוהבות להשוויץ בתכשיטים שלהן עונדות שרשראות מקושטות ועשירות שאולי אפילו משלבות כמה חומרים. זהב עם שילוב של חומרים שונים משתלבות גם עם תלבושת יוצאת דופן. 

תכשיטים וסוגי עור

זהב משדר חום ומדגיש צבע עור שזוף או כהה יותר. הוא משדר זוהר ואלגנטיות עדינים, לפיו יש להבחין בין סוגי הזהב השונים. הזהב ידוע בקשת גווניו הצהובים ומתאים לגוונים פחות חיוורים, המשלימים את הזהב הצהוב החיוור בצורה מושלמת. סוגי עור בהירים וכהים כאחד יכולים להראות נפלא בזהב ורוד. 

בנוסף לצבע העור, העיניים כמו גם צבע השיער חשובים גם לבחירת תכשיט מתאים. אם לעיניים יש גוון חם, זהב הוא הבחירה הנכונה. עיניים כחולות וקרירות או צבעי שיער בהירים מודגשים לרוב בתכשיטי כסף. 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.