תמונות לחדרי הילדים – עד כמה זה חשוב?

צילום:freepik

עיצוב הבית הוא חלק מהדברים שעוזרים לנו לא רק לבטא את עצמנו או את המחשבות שלנו ואת איך שאנחנו רוצים שהבית שלנו יראה, הוא גם חלק מאוד חשוב בשדרוג הבית וניצול מקסימלי של הנפח שלו. חלק  משימוש נכון הוא ארגון וסדר של הדברים, בטח כאשר אנחנו מדברים על חדרי ילדים ושדרוג שלהם, חשוב שלא רק נשדרג את החדר וננצל את הנפח שלו אלא גם לשדרג אותו בצורה כזו שתעזור עם התבגרות הילד או הילדה.

צבע
חלק מנראות הבית או אפשר להגיד הרושם הראשוני שבית משדר הוא הצבע הקירות.
הדבר רלוונטי גם כאשר אנחנו מדברים על חדרי ילדים, מכיוון שאם צבעתם את צבע הבן או הבת  שלכם בצבע שהיה נראה לכם מתאים כשהיו בגיל חמש או שש, אז בגילאי העשרה הצבע לא מתאים.  לכן חשוב לשדרג את נראות החדר וגם להתייעץ עם הבן או  הבת שלכם, הדבר לא רק יעזור לשדרג את החדר ווישדר אווירה חדשה, אלא גם יתן לילדכם את ההרגשה כי לקחו חלק בשדרג ובשינוי.
תוכלו להעזר בילדים שלכם החל מבחירת הצבע, מה שישדר להם כי הם "אחראים"על אזור המגורים שלהם וגם תוכלו להעזר בהם לצביעת החדר, הדבר יגרום להם להרגיש אחראים יותר לניקיון שלו ויעזור לכם לשמור על השדרוג לאורך זמן.

תמונות וטפטים

שדרוג חללים ובעיקר חדרי ילדים יכול להיות מגוון ורחב, תוכלו להרגיש את זה בין אם תזיזו את הארון בחדר הילדים למקום אחר בחדר ופתאום להרגיש שהמרחב השתנה.
אך בשביל אלו מכם הרוצים לשדרג את נראות החדר בצורה רצינית יותר ובעלת אופי הרבה יותר מובהק, תוכלו להעזר בתמונות לחדרי ילדים. כיום תוכלו למצוא מגוון אתרים וחברות אשר מתעסקות רק בתמונות מהסוג הזה, תוכלו לקנות חישוקי עץ לעוללים הרכים או סריית תמונות שיהפכו את קירות החדר למקום אחר.
ובנוסף לתמונות שיכולות לשדרג לא פחות, תוכלו גם להשתמש בטפטים בצורה יצרתית, כמו להדביק חצי טפט על הקיר ואת הצד השני להשאיר ריק.


תאורה
צבעי החדר מאופיינים לא רק מהטפטים ומצבעי הקיר אלא גם מהתאורה, שגם היא מתחלקת לשלושה חלקים. הראשונה שבהם היא התאורה השימושית, האווירה והדקורטיבית.
כמובן שלא כל חדר ילדים דורש השקעה של כל השלושה, אך כן חשוב לקחת בחשבון את סוגיית התאורה כאשר אתם רוצים לשדרג את חדר הילדים.
לכן זכרו כי גם אם לא בחרתם בצבע בשביל לשדרג את החדר, זכרו כי תוכלו גם להחליף מנורה ובצורה מאוד פשוטה לשדרג את האוירה בקלות.

שידרוג חדרי ילדים
שדרוג מהסוג הזה יכול להיות קטן ומינורי, החל מתמונות לחדרי הילדים ועד להחלפת גופי תאורה ומנורות. אך מעבר לכל אלו זכרו כי גם סידור מחדש יכול לעזור לכם לקבל פרספקטיבה חדשה ונכונה יותר בנוגע לעיצוב שאותו תרצו.
בהצלחה.
 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.