תעשי מה שעושה לך טוב

קרדיט: freepik

לא מזמן חגגנו עצמאות וכמו בכל יום עצמאות, ציינו את יום הזיכרון ואת טקס המשואות לפני. השנה, בחרו לתת דגש בטקס הזה ובעוד טקסים רבים אחרים, על נושא העצמה נשית כנגד על פעילויות וההתנהגות האלימה כלפי נשים שסיפקו לנו הרבה סיפורים מצמררים, מזעזעים אשר כולם מיותרים בחברתנו כיום. אז כמו בשביל של גלי עטרי - 'מה שאת אוהבת', החלטנו לתמצת לך על נושאים שאנו מקווים ורוצים שתפרחי בהם.

מקום העבודה

איך אפשר לדבר על שוויון מגדרי ולא להזכיר את נושא התעסוקה? עד היום, פערי השכר בין גברים לנשים נע בין 30%-40% (תלוי בהשכלה, במגזר ובסוג העבודה), ועם כי נעשו צמצומים בנושא, בשנים האחרונות, אז ניתן להבין שהרבה לא השתנה או לצורך העניין, הפערים היו כל כך גדולים דאז, שגם אחרי שינוי יחסית דרמטי, עדיין יש פערים לא פרופורציונליים

כמו כן, למרות גם השינוי התועדתי לגבי מגדריות של מקצוע כזה או אחר (גברים קופאים, נשים שעובדות במשאיות הזבל, נשים סבליות ועוד...), עדיין ישנה תפיסה מאוד פרימיטיבית בהקשר של גבר או אישה ופרנסה. לכן אנו מאחלים ששנת 2021 לא רק תהיה שנת אנחה לעומת שנת הקורונה, אלא גם שתביא עמה בשורות חיוביות בהקשר הפרנסה, למין היפה.

זוגיות

דווקא המקום הבטוח והשלו שאמור להיות לאישה, הזוגיות וחיי משותפות עם בחיר ליבה, הפכו למוקד שבגללו אנו "זכינו" לשמוע כמה מהסיפורים הנוראיים הקשורים לאלימות כלפי נשים. אז למרות שזה ברור כשמש, כמובן שלצערנו ישנו צורך לציין שאנו מאחלים לך זוגיות נקייה מאלימות, פיזית ומילולית ושתדעי לזהות (במידה וקיים) את הטיפוס האלים לפני שזה יגלוש למקומות לא נעימים (כלפייך). 

כמו כן, מלבד הימנעות מהמובן מאליו, מקווים גם שתמצאי בכל התחומים השונים של הזוגיות שזה קודם כל אושר, כי בשביל זה זוגיות נועדה (ובשביל הקמת משפחה עתידית), שהיא תמלא אותך, תבריא אותך ותעשה אותך מאושרת. גם בתחום המיניות, אנו מאחלים לך שתגשימי את עצמך ותמצאי לך את הפרטנר המיני המתאים לך ביותר. אם זה עניין של מימוש של פנטזיות מיניות וניסיונות חדשים (כמו חילופי זוגות לדוגמה) או אפילו הדבר הבסיסי ביותר, שתמצאי גבר שיוכל לספק אותך בכל צרכייך בנושא. 

נקודה נוספת לאלו שחוו חיי זוגיות הרסנית ואלימה, אנו מקווים שתפגשי את הגבר שיחזיר לך את הביטחון העצמי, הביטחון בגברים והאמונה שיכול ומגיע לך לחיות יותר טוב ובאושר.

הגשמה עצמית

כמה אתן אוהבות לדאוג לכל העולם אבל לשכוח את עצמכן. נשים הן יותר דאגניות, זה כנראה עניין תורשתי שעובר אלינו מאמא, סבתא, סבתא רבתא וכו', כחלק מההכנה שלך להיות אמא בעצמך. אבל במירוץ המטורף של החיים, בצירוף ה"הירככיה" הגברית, נשים רבות "שוכחות את עצמן" ובוחרות שלא לבלוט, לפרוץ ולהגשים את עצמן. אנו מאחלים לך שתדעי מה את רוצה, שתביני את מה שאליו את מסוגלת ותאמיני בעצמך תמיד שאת יכולה.

הגשמה עצמית אצל נשים מעידה על נשים חזקות ונשים חזקות אלו נשים עם מטרה ואמונה עצמית גבוהה. ברגע שתתחילי להגשים את עצמך (החל מהחלום הקטן ביותר, לגדול והמטורף ביותר), את תתמלאי בביטחון עצמי, יותר ויותר תאמיני בעצמך ותיהי פחות ופחות הססנית ולא "מפוקסת במטרותייך". הגשמה עצמית היא חיונית לקדמה והשיפור העצמי, וחשוב שזה גם ייושם יותר, אצל המין היפה.

כמובן שהגשמה עצמית יכולה להיות התפתחות בקריירה הנוכחית (במידה ואת אוהבת את העבודה) ובשונה מהסעיף הראשון (שמדבר על הפערים הפיננסיים), הגשמה עצמית בתחום העבודה/ פרנסה יותר מדברת על ביטוי עצמי בזירות הללו, כמו הפרטים הקטנים שיכולים לשנות את התפיסה שלך לגבי מקום העבודה (תנאים טובים יותר, תמיכה בתקופת ההריון וכדומה...).

אהבה עצמית

הסעיף האחרון הזה, מוקדש דווקא לנשים שנפגעו, סבלו, שתקו ו"נכבו" אל מול המערכת, מול זוגיות הרסנית, מול התסביכים והשדים העצמיים ומול עצמה, דווקא כשהיה צריך למצוא כוחות. נשים יקרות, אצן כל כך מדהימות, בכל כך הרבה פרמטרים ובכל כך הרבה זירות שונות, אתם ממלאות את החיים ביופי, בסטייל ובטאץ' הנשי שהופך אותו לעדין יותר, מקבל יותר, צבעוני יותר וכמובן יפה יותר. תרימו לעצמכן, תרימו בעבודה, תרימו בבית, תרימו בטיולים. אתן יפייפיות וחשוב ומגיע לכן לזכור את זה, ממש כמו בשיר של שלומי סרנגה ("כל הנשים יפות"). 

אהבה עצמית, היא חשובה, לא חלילה מתאמי אגו (דרך אגב, אין שום קשר לאגואיזם), אלא כדי להזכיר לך כמה את מדהימה וכמה אהבה יש לך לתת לעולם. אהבה עצמית, זו הדרך לתת לנו ביטחון, אמונה עצמית וגושפנקה לכך שפשוט מגיע לנו, ולא צריך שום יום או חג מיוחד בשביל להזכיר לך את זה.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.