הסרת שיער בלייזר בכל הגוף

 

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף מהווה כיום את השיטה הפופולארית ביותר לצורך הסרת שיער. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי הסרת שיער מעין זאת שונה בין מטופל למטופל. ישנם אנשים שיש להם שיער שבו לאחרים אין וישנם אנשים אשר מעוניינים לשמור על השיער שלהם באזורים שאחרים אינם מעוניינים לשמור עליו  ועל כן, יש  לבנות תוכנית מותאמת אישית לכל אדם לצורך הסרת שיער בלייזר וזאת בכדי שהוא יקבל את התוצאות הטובות ביותר.

הסרת לייזר בלייזר בכל הגוף- מה זה אומר?

כאשר מדובר על הסרת שיער בלייזר בכל הגוף מומלץ לפנות לחברת המרכז להסרת שיער בלייזר מדובר על חלקי גוף שונים כגון: גב, חזה, בטן, כתפיים, צוואר, בתי שחי, בטן, רגליים, מפשעות, פנים וכל חלק אחר בגוף שמעוניינים להסיר בו את השיער. כמובן שכל אדם ידרוש תוכנית טיפולים אחרת להסרת שיער בכל הגוף שכן, מצב השערות שונה אצל כל אדם, צבע השערות, צבע העור שלו וכן האזורים שבהם הוא מעוניין להסיר את השער. לא מעט נשים בוחרות כיום בטיפול הסרת שיער מלא של כל הגוף בלייזר וזאת בכדי להבטיח לעצמן מראה חלק ונטול שיערות באופן תמידי, מבלי שהן ידרשו להסיר שיערות מדי פעם בפעם בשיטות אחרות.

כמה זמן דורש תהליך הסרת שיער בלייזר בכל הגוף?

זמני כל טיפול להסרת שיער בלייזר לכל הגוף יהיו בין שעה אחת לארבע שעות והכל בהתאם לגודל הגוף של המטופל. לרוב הסרת שיער מעין זאת לנשים תהיה מהירה יותר מהסרת שיער מעיו זאת לגברים. כמו כן, הדבר תלוי באיכות המכשיר. ישנם מכשירי לייזר אשר עובדים בצורה מהירה מאוד ועל כן זמני הטיפול באמצעותם מהירים יותר. לגבי הזמן הכולל שבו יידרש להסיר את השיער בכל הגוף הרי שזה משתנה בין האזורים השונים שכן, ישנם אזורים שעירים יותר וישנם כאלה שפחות. כמו כן, באזורים רגישים משתמשים במכשירים עדינים יותר מאזורים פחות רגישים ועל כן גם במקרה הזה הדבר ידרוש יותר זמן. לרוב התהליך יארך בין 7 ל12 מפגשים.

האם כואב להסיר שיער בכל הגוף באמצעות לייזר?

אם אתם תוהים האם הסרת שיער בלייזר תכאב לכם, כדאי שתדעו כי הרגשת הכאב תשתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: כמות השיער, עובי השיער, רמת הרגישות של המטופל. כמו כן אזורים רגישים יותר בגוף יכאבו יותר מאזורים פחות רגישים. גם עוצמת הלייזר תשפיע על הכאב של הטיפול ולא פעם העוצמה תהיה גבוהה מדי ויהיה צורך להחלישה בהתאם לכאבים שחווה המטופל בטיפול. בכל טיפול לייזר צריך להרגיש צריבה קלה אך הכאב אמור להיות נסבל.

כיצד בוחרים מכון הסרת לייזר לכל הגוף?

בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בטיפולי הסרת שיער בלייזר בכל הגוף חשוב מאוד לבחור במכון מקצועי ומנוסה, אשר יש לו את האישורים הנדרשים והפיקוח הנדרש בכדי לעסוק בתחום זה. יש לוודא כי הצוות מקצועי ויודע כיצד להתאים תוכנית מותאמת אישית לכל אדם בהתאם למצבו וכן שמדובר על מכון מומלץ ובעל מוניטין.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.

קוסמטיקאית
בלוג
חוויה של פינוק: למה כדאי לבחור קוסמטיקאית בבאר יעקב

טבילה במקדש של שלווה עשויה להיות רק הסם הסודי להצערת נשמתכם. המולת חיי היומיום בישראל יכולה לתת את אותותיה, ולהותיר אותנו כמהים לנווה מדבר שליו שבו נוכל להירגע, לטעון מצברים ולקבל את היחס המלכותי שכל כך מגיע לנו. ביקור אצל קוסמטיקאית מיומנת בבאר יעקב מציע יותר מסתם מפגש יופי; זוהי חוויה מפנקת, מזור מרגיע לרוח העייפה. דמיינו עולם שבו כל משיכת מכחול של יד של רופא פנים מקרבת אתכם לאושר מוחלט וכל מוצר שנבחר בקפידה מבטיח ללטף את העור שלכם לשלמות קורנת.

מטבח חוץ
בלוג
מטבח חוץ: כל הטיפים ליצירת מרחב בישול מושלם בחצר שלך!

דמיינו ערב נעים, ניחוח של מעדנים על האש נישא באוויר, צחוק ופטפוטים ממלאים את החלל כשאתם מארחים את ארוחת הערב המושלמת תחת שמיים זרועי כוכבים. מטבח חוץ הוא לא רק תוספת לבית; זה שינוי של סגנון חיים, חגיגה של גסטרונומיה, והשקעה חכמה שהתגלגלה לאחד. בין אם אתם מדמיינים ברביקיו משפחתי, מסיבות מתוחכמות או בקרים שקטים עם קפה בחיק הטבע, יצירת גן עדן לבישול נכון בחצר שלכם יכולה להפוך את החלומות האלה למציאות.