השתלת שיער בטורקיה

 

לא מעט גברים יסבלו בשלב כזה או אחר בחיים שלהם מנשירת שיער או מהתקרחות. כיום הרפואה המודרנית מביאה עימה פתרונות השתלת שיער מתקדמים מאוד כאשר ידוע כי טורקיה מהווה את היעד הפופולארי והאטרקטיבי ביותר לצורך השתלת שיער. גברים רבים טסים מדי שנה בשנה לטורקיה לצורך הליך השתלת שיער ומעניקים לעצמם שיער בריא, מלא וחזק כפי שהם רוצים.

השתלת שיער בטורקיה- במה מדובר?

השתלת שיער בטורקיה מהווה למעשה ניתוח כירורגי פשוט שבמהלכו מושתלים שיערות באזורים מקריחים. בדרך כלל אותן שיערות יילקחו מאזור אחר בקרקפת של המטופל, לרוב יהיה מדובר על האזור האחורי של הראש מהסיבה שמדובר על אזור עשיר בשיער ברוב המקרים. האזור התורם הוא קריטי להמשך התהליך וליעילות שלו, אך כמובן שגם הניסיון והמקצועיות של הרופא המבצע קריטית לתוצאות.

https://hairpower.co.il/  hair power  השתלת שיער בטורקיה

מדוע כדאי לעשות השתלת שיער בטורקיה?

הסיבה העיקרית שבגינה כדאי לעשות השתלת שיער בטורקיה היא המחיר הנמוך והגיש של ההשתלה המדוברת, ביחס למחירים המוצעים בארץ או במדינות אחרות בעולם. נתונים שונים מראים כי עלות הטיפול בטורקיה נמוכה בעשרות אחוזים ועד כ50 אחוזים. מעבר לכך מחיר השתלת שיער בטורקיה יכלול את כל החבילה לרבות טיסות, בית מלון ועוד. לא מעט מחקרים מצביעים כי מיטב הרופאים אשר מתמחים בתחום השתלת שיער מצויים בטורקיה.

מדוע יש הפרש מהותי במחיר בין השתלת בטורקיה לבין השתלת שיער בישראל

אחת הסיבות למחיר הנמוך של השתלת שיער בטורקיה היא העובדה שהעלות של כוח אדם הינה נמוכה באופן יחסי. מלבד זאת, טורקיה נדרשת לעמוד בסטנדרטים על מנת לעמוד בדרישה הגבוהה של תיירות רפואית שכוללת בין היתר מחירים נגישים וזולים יותר.

למה השתלות שיער בטורקיה הן השתלות פופולאריות?

אין ספק כי השתלות שיער בטורקיה מהוות השתלות פופולאריות ביותר בקרב גברים ישראלים. מדי שנה לא מעט גברים ישראלים טסים לטורקיה בכדי להשתיל שיער וזאת בשל העובדה שתופעת ההתקרחות מהווה את אחת התופעות השכיחות בקרב גברים ישראלים. מחזור השערה של גבר הינו קצר יותר באופן משמעותי ממחזור השערה אצל נשים ולכן הם סובלים מהתקרחות שיכולה להתחיל כבר בשנות העשרים לחייהם. ככל שהתקרחות מתחילה בגיל צעיר יותר כך היא משפיעה יותר על הביטחון העצמי והדימוי העצמי של הגבר, דבר אשר מוביל אותו לחפש פתרון יעיל לבעיה.

כיצד מתבצעת השתלת שיער בטורקיה?

טרם אתם בוחרים בהליך השתלת שיער בטורקיה, כדאי שתקראו על התהליך. טיפול השתלת שיער זה מתבצע באמצעות הליך כירורגי שבמהלכו מוסרות שכבות עור שיש בתוכן זקיקי שיער או על ידי שליפת זקיקים מבודדים מאזור מסוים בגוף שיש בו שיער והשתלם באזור שבו המטופל מעוניין בצמיחת שיער. למעשה מתבצע שימוש בשתלים שיש בהם זקיקי שיער שמבחינה גנטית אין בהם שום סיכון להתקרחות מכל סוג. לרוב ההשתלה תתבצע על החלק הקדמי עם שערות שנלקחות מהחלק האחורי בראש.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.

קוסמטיקאית
בלוג
חוויה של פינוק: למה כדאי לבחור קוסמטיקאית בבאר יעקב

טבילה במקדש של שלווה עשויה להיות רק הסם הסודי להצערת נשמתכם. המולת חיי היומיום בישראל יכולה לתת את אותותיה, ולהותיר אותנו כמהים לנווה מדבר שליו שבו נוכל להירגע, לטעון מצברים ולקבל את היחס המלכותי שכל כך מגיע לנו. ביקור אצל קוסמטיקאית מיומנת בבאר יעקב מציע יותר מסתם מפגש יופי; זוהי חוויה מפנקת, מזור מרגיע לרוח העייפה. דמיינו עולם שבו כל משיכת מכחול של יד של רופא פנים מקרבת אתכם לאושר מוחלט וכל מוצר שנבחר בקפידה מבטיח ללטף את העור שלכם לשלמות קורנת.

מטבח חוץ
בלוג
מטבח חוץ: כל הטיפים ליצירת מרחב בישול מושלם בחצר שלך!

דמיינו ערב נעים, ניחוח של מעדנים על האש נישא באוויר, צחוק ופטפוטים ממלאים את החלל כשאתם מארחים את ארוחת הערב המושלמת תחת שמיים זרועי כוכבים. מטבח חוץ הוא לא רק תוספת לבית; זה שינוי של סגנון חיים, חגיגה של גסטרונומיה, והשקעה חכמה שהתגלגלה לאחד. בין אם אתם מדמיינים ברביקיו משפחתי, מסיבות מתוחכמות או בקרים שקטים עם קפה בחיק הטבע, יצירת גן עדן לבישול נכון בחצר שלכם יכולה להפוך את החלומות האלה למציאות.