הפריטים שכל אישה צריכה לאיפור שפתיים מושלם

קרדיט תמונה: freepik

אזור השפתיים הוא אזור דומיננטי בפנים ומשפיע על נראות הפנים בכלל. לשפתיים שלנו ישנה נטייה ליובש, הידקקות וליצירת סדקים, מה שדורש שימוש מעת לעת במוצרי טיפוח ואיפור עשירים בלחות, בגוונים מודגשים ובמרקם טבעי. בטרם נפשפש בתיק האיפור וננסה לסמן מוצרי חובה לאיפור שפתיים מושלם, נעבור על הטרנדים הבולטים עד כה בתחום לשנת 2023:

  1. תיחום שפתיים עגול – צורת הלב המסורתית והטבעית של השפתיים, שזכתה להדגשה גם במסגרת קטלוגים רבים לאיפור, כבר אינה בהכרח צורת עיצוב ותיחום בלעדית לשפתיים, כאשר ניתן לראות בקרב מאפרי הצמרת והסלבריטי כי משיכת התיחום ויצירת שפתים במראה עגול תופסים נוכחות ואף יוצרים מראה נשי ורך תוך התאמה למגוון של אלמנטים באיפור בכלל. למי זה מתאים? לבעלות שפתיים בשרניות ועבות בעלות חידוד לב קטן מלכתחילה, מה שיוצר המשכיות טבעית של השפה. איך עושים את זה? בעת תיחום השפה העליונה מדלגים על הירידה באמצע השפה ויוצרים חיבור טבעי בין שני צדי השפה, תוך שימוש בצבע מילוי דומיננטי.
  1. שפתיים בצבעי מט – לאחר שנים שסיפרו לנו כמה חשוב להדגיש את השפתיים באמצעות חומרי טיפוח ואיפור עשירים בברק, דווקא בחורף האחרון מצאנו לא מעט סגנונות איפור קלאסיים ומרשימים הנותנים במה לצבעי המט חסרי הברק. שפתונים בצבעי מט מעניקים מראה שפתיים מלא, בריא ומרשים מחד, ומותירים מקום לאלמנטים ולאפקטים שונים בתחום איפור העיניים ומשחקי הצבע וההצללה, מבלי ליצור מראה של איפור מוגזם.
  1. שימוש במייק אפ לשפתיים – חידוש נוסף ואפקטיבי למדי קובע כי אין צורך עוד להתפיח את המייק אפ בעת כיסוי הפנים מסביב לשפתיים ולעקוף אותן, כאשר ניתן ואף רצוי להעניק לשפתיים שכבה דקיקה של מייק אפ טבעי, בטרם המעבר לאיפור השפתיים. שכבת המייק אפ תעניק בסיס לאיפור השפתיים ומראה הרמוני וטבעי של הפנים.

והנה כמה מוצרי חובה שכדאי בהחלט להכיר…

בהמשך לטרנדים המרעננים הנ"ל ולעקרונות האיפור המסורתיים יותר, ריכזנו עבורך כאן כמה מוצרי איפור לשפתיים שחובה עלייך להכיר ובהחלט לשקול בהם שימוש בהתאם להעדפותייך:

Catrice Mattlover Roselessly Romantic
אחד מדגמי הליפסטיק המובילים והנחשבים כיום בתחום מגיע במספר גוונים, עשיר בצבע ובגימור מט טבעי, מספק כיסוי מלא ואחיד, מטשטש פגמים בשפתיים, ממלא היטב סדקים ויוצר נוכחות מרשימה. ליפסטיק קל משקל שבנוסף למראה מעניק גם תחושה טבעית.

#90 Burgundy

סדרת עפרונות לשפתיים לתיחום ולשרטוט תצורת שפתיים וגבולות, במגוון רחב של צבעים, קצה נשלף מעוגל ולא חד שמאפשר איפור נינוח ולא דוקרני, עשיר בשמן ארגן, נוגדי חמצון וויטמינים שמסייעים בהזנה וטיפוח של השפתיים ובהיצמדות טובה של הפיגמנט אל מסגרת השפה מבלי להימרח ותוך יצירת מראה טבעי. 

 CRYSTAL LIGHTS 

ליפ גלוס מבריק ועשיר בפניני קריסטל שמתאים למריחה מעל ליפסטיק כתוסף של ברק ומראה זוהר ויוקרתי או לחילופין במקום השפתון, במטרה להעניק לשפתיים מראה אחיד וטבעי מחד, אולם עשיר בלחות ומבריק מאידך. מגיע במארז מרשים הכולל פנס לתאורה מיטבית בכל תנאי. פניני הקריסטל משווים מראה זוהר וחגיגי. ניתן ליישום במהלך היום על גבי ליפסטיק בצבע מט או אחר, לחידוש המראה ולשינוי סגנון האיפור במהלך היום בהתאמה לצורך. הגלוס השקוף מגיע בצבע שמפניה רך או ורוד בהיר ומועשר, למראה נשי ורך. תוכלי למצוא עוד מגוון דגמי ליפ גלוס מומלצים באתר "לילית" כאן >>

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.