מתנות שמתאימות לגיל שנתיים

קרדיט תמונה: freepik

יום הולדת הוא תמיד מאורע מרגש, ללא קשר לגיל שמציינים. כאשר מדובר בילדים קטנים יש התייחסות גדולה מאד ליום הזה וכמובן גם חיפוש אחר קניית מתנה לא פחות ממושלמת. אז אילו מתנות מתאימות לגיל שנתיים? מה אפשר לבקש מהסבים או הסבתות, מהחברים או מהילדים בגן?

 

לבחור מתנות ליום הולדת שנתיים

גיל שנתיים הוא כמעט הסיום של להיות תינוק אך רק ההתחלה של להיות פעוט או ילד קטן. הפעוט כבר הולך לבד אך אולי הוא כבר גמול מחיתולים וכבר לא ישן עם מוצץ. במידה ויודעים מה הוא אוהב ואילו נושאים מעניינים אותו הרי שאפשר לבחור במתנה מתוך עולמות תוכן אלה. אחת המתנות המוצלחות לגיל זה היא תלת אופן שיכול להחליף את העגלה. גם הפעוט בעצמו אולי כבר לא ירצה לשבת בעגלה כי הוא יחשוב שהוא כבר גדול מדי בשביל זה ולכן תלת האופן יכול להיות תחליף מצוין.

 

לשים לב להתפתחות של הילד

באופן כללי חשוב מאד לדעת שמה שצריך לשים לב אליו על מנת לבחור מתנה לגיל משמעותי כמו גיל שנתיים הוא מצב ההתפתחות של הפעוט המדובר, מה הוא יכול לעשות ולמה הוא מסוגל. אם חושבים על משחק או הפעלה שעלולים להיות קלים מדי עבורו הרי שצריך לחשוב שוב. דווקא לחפש רעיונות שמתאימים לגיל שלוש או ארבע – זו תהיה המחשבה הנכונה, שכן מתנה לגיל בוגר יותר יכולה לאתגר פעוט בן שנתיים וכך גם תעזור לו להתפתח כמו שצריך וכמו שמצופה ממנו. ילדים בגיל הזה מתעניינים בכל סוגי אמצעי התחבורה, הם אוהבים דמויות מוכרות מסרטים או סדרות טלוויזיה ואפשר גם לבחור במתנות שימושיות כמו סט מצעים או שמיכה לעגלה.

 

מתנות שנשארות למשך הרבה זמן

מי שמחפש רעיון טוב ומוצלח לקנות לילד או ילדה בגיל שנתיים לבטח גם ירצה לקנות מתנה שתחזיק מעמד במשך כמה שיותר זמן. אופני איזון נחשבים למתנה פופולרית וכדאית מאד שמתאימה כמעט לכל הילדים וללא ספק יכולה להוות פריט שימושי שהילד או הילדה יעשו בהם שימוש במשך הרבה מאד שנים, עד שיגדלו ויוכלו לרכב על אופניים רגילים ללא גלגלי עזר. כיום אופני האיזון נחשבים למבוקשים ומתאימים מאד כבר מגיל שנתיים ויש בהם כדי לתרום ולסייע בהתפתחות המוטורית של תיאום בין הידיים, הרגליים והעיניים ויש לא מעט כישורים ויכולות שיתפתחו בזכות השימוש הנכון והיומיומי באופני האיזון. מכאן שגם הם רעיון מצוין למתנה.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.