למה יש לנו שחורים בפנים

כל אחד מאיתנו היה רוצה ליהנות ממראה פנים חלק, נעים ונקי. לצערנו, עם השנים אנחנו מתמודדים עם תנאים שיוצרים פגמים שונים המחייבים טיפול על מנת להגיע לעור פנים חלק, נעים ונקי. הטיפול יכול להתבצע באופן עצמאי על ידי שימוש בחומרים ותכשירים שונים והוא יכול להתבצע אצל קוסמטיקאיות מקצועיות או רופאי עור מומחים, במקרים קיצוניים.

אחת הסיבות בגללן אנחנו נאלצים לעבור טיפול הוא שחורים בפנים. מדובר על דבר שיכול להופיע בצורות ובאופנים שונים ולהפריע למראה החלק והנעים לו אנחנו שואפים. לשמחתנו, יש לנו היום מספיק ידע וכלים, כיצד להתמודד עם התופעה בצורה נכונה, חכמה ומקצועית.

לפני שנסביר מה זה שחורים בפנים, למה יש לנו אותם וכיצד נתמודד איתם, חשוב להבהיר, התופעה הזאת היא איננה קבועה ולא נוצרת אך ורק אצל אנשים מסוימים. כל אחד ואחת עלולים למצוא את עצמם מתמודדים עם זה. הטיפול הוא יחסית פשוט ולכן לא צריך להתרגש ולהיכנס לחרדות בגלל זה. אם מאתרים בזמן ומטפלים כמו שצריך ובאופן עקבי, הרי שהם ייעלמו ויהיה אפשר ליהנות ממראה פנים נעים. לעיתים מדובר בבעיה שחוזרת על עצמה ולכן הטיפול חייב להיות רציף.

 

מה זה שחורים בפנים ולמה יש לנו אותם?

שחורים זה למעשה כינוי שניתן לקומדונים, שזה השם המקורי שלהם. מדובר על בלוטות שמייצרות חלב בעור על מנת לשמן אותו ולהגן עליו. לכאורה מדובר בדבר חיובי ונחוץ בשביל שנוכל ליהנות מעור בריא. הבעיה היא, שישנם מקרים בהם הבלוטות מפרישות יותר מדי חלב, מסיבות שונות, ואז השומן שהן מייצרות לא יכול לצאת החוצה. זה יוצר "סתימה" בנקבוביות העור, וכך נוצרים תאי עור מתים ובמילים אחרות, שחורים.

כלומר, השחורים הם למעשה תאי עור מתים שנוצרו כתוצאה מחוסר יכולת של השומן לצאת החוצה. מלבד השומן שלא יכול לצאת, הרי שבתאים מצטברים גם לכלוך וחיידקים. לכן יש חשיבות לנקות את השחורים מהעור, בשביל שהוא יהיה נקי ובריא. אם אנחנו לא נקפיד על טיפול נכון ובזמן, הרי שעלולים להופיע פצעים, זיהומים ודלקות בעור.

 

איך מטפלים בשחורים?

הטיפול בשחורים בפנים נעשה בצורות שונות. בראש ובראשונה הוא נעשה על ידי שורה של תכשירים אשר מטרתם לנקות את תאי העור המתים ולאפשר לשומן לצאת החוצה. אותם תכשירים אמורים לאפשר לתאים להישאר פתוחים וכמובן מעבר טבעי של השומן מבלוטות החלב אל הפנים.

מעבר לכך, אנחנו יכולים ליהנות מטיפולי פילינג לניקוי פנים. כולל ניקוי עמוק שנעשה באמצעות מכשירים מיוחדים אשר מסוגלים להטמיע את החומרים השונים בתוך תאי העור. אפשר שלפני כן, ייעשה טיפול ידני בשביל להסיר את החומרים אשר "סותמים" את נקבוביות העור וכך אפשר יהיה גם לפתוח אותן וגם לנקות אותן מפני שומן, לכלוך וחיידקים שונים.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.