ניקוי ספות בד ועור – איך עושים את זה?

קרדיט תמונה: freepik

רוב הריפודים והספות מבד ועור ניתנים לניקוי עמוק ומקצועי. ספות, וילונות, כורסאות, מזרונים ושטיחים ניתנים לשחזור לצב כמעט חדש, וכל זה בעלות מינימלית ומזערית יחסית לקניית ריהוט חדש.

שיטות ניקוי מודרניות וחדשניות מסוגלות להסיר 99% מהאלרגנים והכתמים שנמצאים על גבי הספות שלכם.

 

מה חשוב לבדוק

ישנן מלכודות רבות הטמונות בניקוי המגוון העצום של הבדים המודרניים, לכן יש לבחור בקפידה חברה שמבצעת התאמת חומרי ניקוי בהתאם לספת בד שלכם. שיטת ניקוי ספות וריפודים חייב להתבצע בהתאם לסוג בד הספה שלכם, ספות מכותנה או מיקרופייבר ניתנות לשטיפה בעזרת מים קרים ולחץ ריסוס מינימלי, אך יש לקחת בחשבון שימוש בחומרים איכותיים על מנת לא לגרום לשינוי  ונזקי צבע. ניקוי ספות מבד סינטטי או מבד אימפלה ניתן לבצע בעזרת חומרים מעט יותר אינטנסיביים וניתן גם לשטוף בעזרת מכונות עם חימום מובנה ורמת שאיבה גבוהה. מעבר לרמת האיכות שצריכה בדיקה מעמיקה בעת הזמנת שירות ניקוי ספות וריפודים, מומלץ גם לבקש מחיר בכתב על מנת לא שלא יגבו ממכם חיובים נסתרים שכביכול לא היו קבועים מראש.

כדי לנקות ספות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהבטיח ניקוי שנשאר לאורך זמן, כזה שהבדים שלכם לא יתלכלכו מהר לאחר הניקיון. חברת נקי מחדש מבצעת תהליך ניקוי קפדני ואמין, כזה שמבטיח הסרת לכלכוך מרבי תוך שמירה מקסימלית על הסרת שאריות חומרי ניקיון עם PH גבוה.

 

תהליך ניקוי ספות מקצועי – כך תוודאו שמבצעי עבורכם ניקוי איכותי

כדי להבטיח ניקוי איכותי וטוב בעל המלאכה מוכרך לבצע התאמת שיטת ניקיון בהתאם לסוג הספה או השטיח שברצונכם לנקות, לדוגמא ניקוי ספות עור חייב להתבצע בעזרת ניקוי ידני עם חומרי ניקיון עדינים, ולאחר מכן ציפוי הגנה לעור. בעבור ניקוי ספות מבד השיטה המומלצת היא כדלהלן:

  1. זה לא משנה איפה הניקוי מתבצע, בעל המקצוע לניקוי חייב להתחשב בריצוף הבית במקרה הצורך יש להגן על הרצפה בעזרת יריעות, ניילון או מגבות
  2. כדי להפריד ולשחרר את הכתמים מבצעים ריסוס מקדים עם חומרי ניקוי פעילים כמו אנזימים וחמצן פעיל.
  3. ניקוי עמוק לספה חייב להיות בעזרת מכונות קרצוף עם מברשות עדינות על מנת לא לפגוע בסיב, הקרצוף יכול להתבצע באופן ידני או חשמלי, רק יש לקחת בחשבון שהמברשת מספיק רטובה על מנת לא לייצר חיכוך אגרסיבי
  4. להסרת הלכלוך יש לכוון את מד ההזרקה בהתאם להוראות יצרן הספה או הבד. עבור ספות עם בד טבעי יש לכוון את לחץ ההזרקה עד למקסימום 250 PSI עבור בדים אחרים ניתן לכוון את מד הלחץ עד 400 PSI . לאחר מכן יש לשטוף את הספה עם מים נקיים ולחץ מותאם, כדי לבצע ניקוי מקצועי ועמוק יש לבצע את התהליכים הנ"ל מספר פעמים עד לקבלת התוצאה הרצויה.
  5. לאחר שטיפת הספה עם מים נקיים וחומר לנטרול והסרה של שאריות חומרי ניקיון יש לבצע שאיבה עמוקה וקפדנית למקומות הרטובים. זהו שלב הכרחי ויש להקפיד לבצע אותו באופן סימטרי ויסודי. אי שאיבה של מקומות מסוימים עלולים לגרום לכך שהספה לא תתייבש, מה שעלול להוביל לטחב ופטריות לצוץ ( זו הסיבה העיקרית שמומלץ להזמין בעל מקצוע מיומן, כזה שישקיע בניקיון ולא "יחפף".
  6. אם ברשותכם ספה יקרה או בצבע בהיר מומלץ לשאול את החברה עבור שירות של יישום חומר הגנה לכתמים עתידיים.
  7. עבור ספות עדינות יש בצע סירוק של הבד לצד אחד על מנת לא ליצור אי סימטריות בבד.

 

המאמר נכתב בשיתוף נקי מחדש, חברה המספקת שירותי ניקוי ספות מבד, ניקוי ספות ועור, ניקוי שטיחים ועוד בכל רחבי הארץ.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.