נקודות מכרטיסי אשראי לטיסות – מה זה וכיצד זה יכול לשרת אותנו?

קרדיט תמונה: freepik

אחד השווקים המתפתחים ביותר, בכל מה שקשור לתחרות בשוק, הוא שוק כרטיסי אשראי. חברות פועלות בתחום ומבקשות למשוך אליהן לקוחות בדרכים שונות. הן עושות זאת באמצעות מסגרות אשראי, עמלות, תנאי תשלום ובעוד שורה ארוכה של הטבות שונות שהן מספקות ללקוחות שלהן.

אחת ההטבות הפופולאריות הן נקודות כרטיסי אשראי ואופי השימוש בהן. למשל, נקודות מכרטיסי אשראי לטיסות. על מנת להבין כיצד זה מתנהל ולמה זה משתלם, חשוב תחילה מה זה בכלל נקודות מכרטיסי אשראי ואיך משיגים אותן.

ישנן חברות המציעות הטבות על בסיס עסקאות. כלומר, ככל שנבצע יותר עסקאות באמצעות הכרטיס כך נקבל יותר הטבות. זה יעודד אותנו גם להזמין כרטיס וגם לבצע רכישות באמצעותו. ההטבות ניתנות על בסיס נקודות שצוברים בכל עסקה. ככל שהעסקה גדולה יותר, כך אפשר לקבל יותר נקודות. הנקודות מאפשרות לנו ליהנות מהנחות ברכישת מוצרים שונים, לקבל מתנות והטבות שאחרים לא יכולים לקבל.

 

מה זה נקודות מכרטיסי אשראי לטיסות?

אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק כרטיסי אשראי, בוודאי בקרב אנשים שנוהגים לטוס הרבה, היא באמצעות נקודות מכרטיסי אשראי לטיסות. הרעיון הוא מאוד פשוט. הנקודות שצוברים בכרטיסי אשראי מיועדות לשימוש עבור טיסות אל שורה ארוכה של יעדים באירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק ומקומות אחרים.

כך במקום לשלם מחיר מלא על הטיסה, אפשר להשתמש בנקודות שצברנו ואז המחיר של הטיסה פוחת באופן משמעותי. במקרים רבים הנקודות גם יכולות לשרת את מחזיקי הכרטיס גם בהזמנת בתי מלון ביעדים אליהם טסים.

חשוב להדגיש, נקודות מכרטיסי אשראי לטיסות אינן מוגבלות לחברת תעופה מסוימת. חברת אשראי עובדת עם מספר חברות, כפי שהיא עובדת עם שורה של בתי מלון בכל רחבי העולם. לכן ההיצע הוא מאוד גדול ומשמעותי. כמו כן, אין מגבלה על מספר הפעמים שאפשר להשתמש באופציה הזאת. כלומר, אחרי שצברנו כמות מסוימת של נקודות והשתמשנו בחלקן, אנחנו יכולים להשתמש במה שנותר לטיסה אחרת, או להמשיך ולצבור נקודות ואז בעתיד להשתמש בנקודות לרכישת כרטיס טיסה אחר.

 

למי זה יכול להתאים?

באופן עקרוני זה יכול להתאים לכל אחד, אך באופן טבעי זה יתאים יותר לאנשים שמבצעים עסקאות באשראי באופן שבאמת ישתלם להם להחזיק כרטיס כזה והם אכן יוכלו לצבור מספיק נקודות בשביל להמיר אותן לטיסות.

זה כמובן יכול להשתלם למי שטס הרבה לחו"ל, טיסות לצרכים עסקיים או אישיים, זה יכול להתאים למשפחות עם ילדים שמעוניינים לחסוך בעלויות של טיסות, כמו כן זה יכול להתאים לזוגות שמוצאים הרבה כסף ורוצים ליהנות מדי פעם מחופשה טובה בחו"ל ולהימנע מהוצאה משמעותית.

לפני שמזמינים כרטיס אשראי כזה, חשוב לבדוק את התנאים הרלוונטיים לעסקאות, ריביות, תנאי החזר וכל דבר אחר שהוא רלוונטי עבורכם כצרכנים.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.