פלמינגו ספא חיפה

קרדיט תמונה: freepik

פלמינגו ספא חיפה הינו ספא בצפון הארץ המציע מגוון מסאז בחיפה לגוף ולנפש. כלל טיפולי הספא המוצעים בפלמינגו ספא הינם עיסויים מקצועיים, הנעשים על ידי מעסים מוסמכים, המומחים והמנוסים ביותר בתחום. הספא ממוקם על רכס הכרמל, במיקום מרכזי אך גם שקט ורגוע מאד.

 

מתחם הספא

ספא פלמינגו הוא ספא המשלב מתחם פנימי וחיצוני כאחד. במתחם הפנימי תוכלו למצוא סאונה יבשה וסאונה רטובה, לאונג' מנוחה, מלתחות מאובזרות ולוקרים לציוד האישי. במתחם החיצוני, בגינת הספא, ממוקם הג'קוזי המרווח, כסאות עיסוי מפנקים, מיטות שיזוף ונדנדות, וכן פינת קפה וכיבוד קל. המתחם מתאפיין בשקט ומלווה בצלילי מוזיקה מרגיעה ונינוחה, מה שמעצים את תחושת השלווה בספא.
בנוסף אפשר לשדרג את החבילות ולהוסיף ספא עם חדר פרטי

 

סוגי עיסויים בספא

הספא מציע מגוון רחב של עיסויים מפנקים, היכולים להתאים לכל אחד. באפשרותכם לבחור מבין העיסויים השונים:

  • עיסוי קלאסי; המבוצע בשיטת העיסוי השוודית המסורתית
  • עיסוי הריון; לנשים משבוע 16 ומעלה
  • עיסוי רפלקסולוגיה; ממוקד בכפות הרגליים
  • עיסוי משולב; משלב מגוון שיטות עיסוי לתוך עיסוי אחד
  • עיסוי אבנים חמות; משתמש באבנים חמות מיוחדות להרפיה מקסימלית
  • עיסוי רקמות עמוק; הנכנס לרבדים העמוקים ביותר של רקמות השרירים
  • עיסוי ארומתרפי; המשלב שימוש בשמנים וניחוחות שונים להעצמת הרוגע
  • עיסוי רפואי; לסובלים מדלקות שרירים וכאבים כרוניים

בספא פלמינגו תוכלו להתאים את העיסוי המתאים לכם ולהנות מחוויית ספא מקיפה ומושלמת.

חייגו עכשיו לפלמינגו ספא חיפה או הזמינו אונליין.

אנחנו מאוד ממליצים כמובן לעשות הזמנות מראש כדי לשמור את השעות שנוחות לכם ולמנוע אי נעימות שלא יהיה מקום בספא במידה ותרצו להזמין בשעות שהם יהיו כבר תפוסות ולכן ממליצים לכם כבר להתקשר ולהזמין מקום אצלנו בבית הספא "פלמינגו ספא בחיפה"
אנחנו יושבים בשכונת רוממה שבחיפה על רכס הכרמל הוותיק והשקט אשר ממוקמת בשכונה יוקרתית בחיפה , מבית הספא יש נוף עוצר נשימה והמקום עצמו פסטורלי ושקט אשר נותן חוויה אינטימית ונעימה לכלל הלקוחות המחפש לשבור את שיגרת היום יום שלהם .
כל אורח שמגיע לספא מקבל מגוון פינוקים שישדרגו לו את חווית האירוח.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.