קידום אתרי קונימבו

קרדיט תמונה: freepik

גוגל השתמשה בכוח של אופטימיזציה למנועי חיפוש לטובתה. עובדה ידועה היא שככל שהדירוג שלך גבוה יותר בגוגל, כך תקבל יותר תנועה. זו הסיבה שגוגל מקדמת את עצמה בדרכים שונות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש ו-AdWords.

גוגל מקדמת את שירותיה על ידי השקת צ'אט בוט חדש שיעזור לאנשים למצוא את המסעדות, בתי הקפה והברים הטובים ביותר באזור שלהם. החברה השיקה את Google Assistant כדי לעזור לצרכנים למצוא מקומות לאכול ולשתות. הצ'אט בוט זמין באפליקציית ההודעות Allo ובמנוע החיפוש של גוגל.

 

הקידום של גוגל הוא קמפיין שיווקי עולמי שהחל בשנת 1998

זוהי הדרך של גוגל לחגוג את יום הולדתה של החברה ולהודות למשתמשים שלהם על השימוש במוצרים שלהם.

המבצעים של גוגל נעשים בדרך כלל באמצעות שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה וצורות פרסום אחרות. מבצעים אלו נועדו להדגיש את התכונות או המוצרים העדכניים ביותר של החברה. לגוגל היו סיסמאות רבות ושונות לאורך השנים. הסלוגן האחרון הוא "חפש כאילו אתה מתכוון לזה". הקידום בגוגל הוא אסטרטגיית פרסום המסייעת לחברות לקדם את המוצרים והשירותים שלהן באינטרנט. זה עוזר להם להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות שלהם.

ניתן לבצע קידום בגוגל בשתי דרכים:

1) קידום אורגני בגוגל: קידום מסוג זה נעשה על ידי קבלת מודעות בחינם או בעלות נמוכה במנוע החיפוש של גוגל.

2) קידום בגוגל תשלום לפי קליק (PPC): סוג זה של קידום נעשה על ידי תשלום עבור מודעות שמופיעות בצד ימין של עמוד מנוע החיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח נתונה.

גוגל גורמת לאנשים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם על ידי שימוש בשיטות יצירתיות כמו תחרויות, הגרלות, מתנות ומכניקת משחק. אסטרטגיה זו עזרה ל-Google להגדיל את העסק שלה על ידי הגדלת טווח ההגעה של המודעות שלה.

 

 

גוגל מקדמת מוצרים משלה בתוצאות החיפוש

דבר המהווה הפרה של המדיניות של גוגל עצמה. הקידום אתרי קונימבו של המוצרים שלה בתוצאות החיפוש הוא הפרה של המדיניות של גוגל עצמה. בעבר פרסמה גוגל הנחיות הקובעות כי "אין לשנות או לעשות מניפולציות בתוצאות החיפוש בשום אופן". בנוסף, גוגל מצהירה כי "גוגל אינה מקבלת הכללה בתשלום או ללא תשלום בתוצאות החיפוש הכלליות שלנו באינטרנט". עם זאת, גוגל מקדמת מוצרים משלה בשנים האחרונות והדבר מפר את מדיניות החברה. גוגל מקדמת את Google Assistant עם מספר תכונות חדשות. אחת התכונות העדכניות ביותר היא היכולת לבצע שיחות טלפון. Google Assistant יכול כעת לעשות יותר מאשר רק לענות על השאילתות שלך, הוא יכול גם להתקשר עבורך לעסקים וארגונים.

Google Assistant ישתמש ברשימת אנשי הקשר שלך ויחפש מספר טלפון שתואם לאדם או לחברה שאליהם אתה מנסה

כמה מהדרכים הנפוצות ביותר לקידום מוצר או שירות הן באמצעות שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וקידום מכירות בחנות. הרעיון מאחורי האסטרטגיה הזו הוא לגרום לאנשים להתעניין יותר במוצר או בשירות כדי שהם יקנו אותו. להגיע. לאחר מכן תוכל לבחור את איש הקשר הזה ולבקש מהעוזר להתקשר עבורך

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תלתלים
בלוג
התרת קשרים בשיער: אילו שיטות עובדות באמת ואילו כדאי להימנע מהן

האם אי פעם מצאת את עצמך מנהל מלחמה נגד סבך קשרים שלקח את השיער שלך כבן ערובה? אתם לא לבד. עבור רבים, תהליך התרת הקשרים בשיער הוא חוויה מתסכלת, והופך את מה שאמור להיות שגרת טיפוח פשוטה למשימה הרקוליאנית. עם זאת, מתחת למאבק הזה מסתתר לא רק סיפור על חוטים קשורים, אלא הזדמנות לאמץ את אמנות הטיפול במנעולים שלנו בחוכמה ובחום.

מוצרים למטבח
בלוג
המדריך המלא: מוצרים חכמים למטבח שיעשו לכם חיים קלים יותר

זמזום החדשנות הפך את המטבחים של ימינו למרכזי טכנולוגיה, שבהם נוחות פוגשת מודרניות בכל פינה. חלפו הימים של הכנת ארוחות עתירות עבודה והתאמות ידניות. במקום זאת, אנו מוצאים את עצמנו מוקפים במכשירים חכמים שנועדו להפוך את ההרפתקאות הקולינריות שלנו לא רק למהנות יותר, אלא יעילות להפליא.

קוסמטיקאית
בלוג
החיפוש אחר הקוסמטיקאית המושלמת: המסע שלי

כאשר החלטתי לראשונה למצוא קוסמטיקאית חדשה, התחלתי לשאול חברים ובני משפחה המלצות. חיפשתי באינטרנט גם ביקורות ודירוגים של מכוני יופי מקומיים. היה לי חשוב למצוא מישהו מנוסה, מיומן ובעל מוניטין טוב.

כירורג פלסטי
בלוג
5 טיפים למציאת כירורג פלסטי מומלץ

התחל על ידי מחקר מנתחים פלסטיים באזור שלך וקריאת ביקורות מקוונות של מטופלים קודמים. חפש משוב חיובי ודירוגים גבוהים שיעזרו לצמצם את האפשרויות שלך.