שיש מושלם – הדרך שלכם אל מטבח החלומות

מתחילים מהעיצוב

מי מאיתנו ששיפץ או בנה מטבח יודע כמה החלטות גדולות וכבדות יש לקבל בעת העיצוב. מצבע האריחים, עיצוב הארונות, מכשירי החשמל ועד התאורה. אך החלטה חשובה במיוחד, היא השיש שתבחרו לשים במטבח שלכם. ברוב המטבחים המודרניים, שיש הוא חלק ניכר מהעיצוב, אם בצורה של אי מרכזי או בצורה של משטח רחב. שיש הוא לא דבר שתרצו להחליף לעיתים קרובות בשל העלות הגבוהה, לכן בבחירת שיש מומלץ לבחור צבעי שיש דקטון נייטרלים או צבעי שיש גרניט לבית שיתאימו לכל עיצוב ולא יתנגשו עם רהיטים או מכשירי חשמל שנוטים להתחלף מידי מספר שנים. מומלץ לבוא ולראות בעצמכם את השיש בחנויות ובאולמות התצוגה על מנת להתרשם בצןרה הטובה ביותר מנראות השיש. צבע ומרקם אלה דברים שעלולים להתעוות כשמסתכלים על תמונה בלבד. חפשו היכן ניתן למצוא צבעי שיש דקטון נייטרלים או צבעי שיש גרניט לבית ובדקו בעצמכם.

מה לבדוק כשבוחרים שיש?

מצאתם את הצבע המושלם למטבח שלכם? מעולה! רק אל תשכחו לבדוק את העמידות שלו, כי אם הצבע ידהה או יוכתם בעוד שנה או שנתיים האפקט יעלם. בעת בחירת שיש חשוב לבדוק האם הוא עמיד לחום, האם נשרט בקלות, והאם סופח לתוכו כתמים. עם צבעי שיש דקטון נייטרלים תוכלו להנות ממגוון רחב של אפשרויות, וגם מעמידות גבוהה ורמת נקבוביות נמוכה ששומרת על צבעו של השיש. גם צבעי שיש גרניט לבית נוחים לשימוש, וניתן להניח עליהם מחבתות חמות או לחתוך עליהם ללא צורך במשטח חיתוך. אם תישמעו להוראות היצרן, משטחים אלה יראו חדשים לאורך שנים ארוכות.

השקיעו במטבח שלכם

המטבח הוא המקום האהוב בבית, במיוחד למי שאוהב לבשל השקיעו במה שחשוב באמת. צבעי שיש דקטון נייטרלים ישרו אוירה מרגיעה ויתנו גימור מושלם לכל עיצוב ושיפוץ. צבעי שיש גרניט לבית מגוונים ומרהיבים, ויתנו מראה קלאסי שלא יתיישן. התייעצו עם מומחים, והשוו מחירים, על מנת למצו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. הדרך למטבח המושלם שלכם עוברת דרך צבעי שיש דקטון נייטרלים או צבעי שיש גרניט לבית.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים